2016. március 6., vasárnap

Pikáns párolt batáta


Egyik kedvenc zöldségem lett a batáta, nagyon sokat használom, főleg köretként. Igazán változatosan elkészíthető, ez itt pedig egy expressz gyors változat. Egyébként is gyorsan megfől - megsül, ez számomra általában fontos szempont a rohanó mindennapokban.
Az ötletet Clean Paleo oldaláról vettem, nagyon sok gyorsan elkészíthető paleo receptet lehet nála találni. :))

Fűszerezni bárhogyan lehet, mindenki használja a kedvenc fűszerét, én is azt tettem.. Mostanában szinte mindenbe rakok cayenne borsot, nagyon szeretem a pikáns ízét.. 

Hozzávalók:

batáta
kókuszzsír
só, frissen őrölt négyszínű bors
kurkuma, cayenne bors
friss kakukkfű

A batátákat meghámoztam majd vékony csíkokra reszeltem. Rádobtam a felforrósított kókuszzsírra, fűszereztem, és egy pici vizet öntöttem alá. Folyamatosan kevergetve (nehogy leégjen) kb. 5 perc alatt készre párolódott. 

Resztelt csirkemáj köreteként fogyasztottam el. 


Nincsenek megjegyzések: