2015. november 18., szerda

Körtés-sütőtökös turmix



November van, elkezdődött a sütőtök szezonja. Nagyon szeretem, de legtöbbször nem készítek belőle semmi extrát, csak úgy simán megesszük. Tegnap is sütöttem egyet, de több mint a fele megmaradt. Ezért ma arra gondoltam, hogy készítek belőle valami finomságot. Valami gyors kellett, munkába indulás előtt nincs sok időm.. Ezért elővettem a turmixot, és menet közben kitaláltam, mi is legyen belőle. :))
A mennyiségek tetszés szerint variálhatóak.





Hozzávalók:

0,5 sütőtök (már megsütve)
4 db körte 
ujjnyi friss gyömbér
fahéj
1,5 dl cocomas (kókusztejszín)

A sütőtök belsejét kikapartam a héjából. A körtéket meghámoztam, kimagoztam, a gyömbért finomra reszeltem. Mindent beleraktam a turmixgépbe, fahéjjal ízesítettem. Felöntöttem a cocomassal, és még kb. 2 dl vízzel. Az egészet összeturmixoltam.
A tányéron kevés tökmagolajat csepegtettem rá. 
Nagyon finom desszert lett belőle. Ha kicsit hígabbra csináljuk, akár levesként is fogyasztható. :))







Nincsenek megjegyzések: