2015. augusztus 20., csütörtök

Banános-kókuszos keksz



Annyira szuper keksz receptet találtam Csipetfalat blogján, ettől egyszerűbb már tényleg nem lehet egy süti. :) A címben pontosan benne is van az egész recept, mindössze ez a két hozzávaló van benne.. Így teljesen paleo, de ahogy mindig is mondom, nem csak paleózóknak ajánlom.. le lett tesztelve, a másik oldalnak is ugyanúgy ízlett.. :)) Múlt héten készítettem el, mikor kb. 40 °C volt folyamatosan, így az ember lányának igazán nem nagy kedve volt a konyhában sok időt tölteni.. de ez expressz gyorsan elkészül.






Hozzávalók:

20 dkg kókuszreszelék
2 banán 

A csokimázhoz:

kakaó
kókuszzsír
eritrit (porxukor) - opcionális



A kókuszreszeléket késes aprítóba raktam, és jól átdaráltam. Hozzá adtam a darabokra vágott banánt, és összeturmixoltam az egészet.
Kis golyókat formáztam belőle, amit sütőpapírral bélelt tepsire raktam, majd villával szétnyomkodtam.
180 °C-on , kb. 15-20 perc alatt sütöttem készre. Addig süssük, míg kicsit megpirul a teteje. 


A mázhoz nem tudok pontos mennyiséget írni, csak érzésre kevertem össze.. A kókuszzsír kellően meg volt olvadva a konyhapulton a szaharai hőségben, pár evőkanálhoz adtam kb. 2-3 kiskanál kakaót, és 1-2 kiskanálnyi por eritritet (el is hagyható).
A kekszek tetejére csorgattam belőle, majd a hűtőbe téve hagytam rádermedni. 

Aztán jól megettük az egészet. :))) 


Nincsenek megjegyzések: