2014. augusztus 14., csütörtök

Sajtba panírozott sült csibemell



Múlt héten egy kedves ismerősünknél jártunk, és nála ettünk ilyet. Annyira ízlett, hogy rá két napra én is elkészítettem itthon. 
 A recept a Kepi Táska blog írójától van , ahová érdemes benézni a sok szépség miatt amit készít.. :)




Hozzávalók:

2 db nagyobb csibemell 
kb. 30 dkg reszelt sajt
2 dcl tejszín
kevés barnarizsliszt 
/vagy egyszerű búza finomliszt/
2 egész tojás
só, frissen őrölt bors
kevés vaj



Egy hőálló tálat vékonyan kivajaztam. A csibemelleket először "lapjában" 2 részre vágtam, majd még további 2-3 darabra. Sóztam, borsoztam, majd először rizslisztbe, utána a felvert tojásba, végül a reszelt sajtba forgattam. Sűrűn egymás mellé raktam a kivajazott tálba. Ráöntöttem a tejszínt, majd alufóliával letakarva, 200 °C-ra előmelegített sütőben megsütöttem. 
Kb. 40 perc volt a fólia alatt, majd további 10-15 perc anékül, így szép pirosra sült.

Megjegyzés: legközelebb kicsontozott csibecombból fogom elkészíteni, szerintem úgy még finomabb lesz. :)

Nincsenek megjegyzések: