2011. március 22., kedd

Díjat kaptam...




Ismét egy díjeső söpör végig a gasztro- és egyéb blogokon, most én egyszerre hat kedves bloggertársamtól is megkaptam! Teljesen meghatódtam tőle!
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki úgy gondolta, hogy az én blogom nála helyet kap a 10 kedvencben. :)

Akiktől megkaptam:

Tündi

Vica

Barbi

Latsia

Illeskrisz

Viki

A díjak sorsa az,hogy mindig tovább kell őket küldeni. Mivel ez most a 10 kedvencről szól, 10 bloggernek kell továbbítani. Ilyenkor a jóleső öröm mellett ott van az a kis gond is,hogy most kit válasszak ki azok közül,akiket nagyon kedvelek?

Így most a gordiuszi csomót kettévágva, szeretettel küldöm először is azoknak, akiktől én is kaptam, és mindenkinek, akik a blogom jobb oldali sávjában a kevencek alatt vannak, valamint azoknak is, akikhez bejelentkeztem állandó olvasónak.
Hiszen bár ez a névsor sokkal hosszabb tíznél, de valamilyen oknál fogva mégis mindegyik benne van nálam abban a bizonyos tíz kedvencben. :))
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: