2010. március 21., vasárnap

Kérdések és válaszok




A napokban Lizától és Latsiától kaptam felhívást egy játékra. 8 kérdést tettek fel, amire válaszolnom kell. Nos, lássuk,mire is kíváncsiak?

1. Mi lenne,ha nyernék a lottón?

-Már megint elfelejtettem feladni! Így aztán várhatom a nyereményt... Na de lássuk csak, azért még szárnyalhat a képzelet: Elsősorban a családom közt osztanám el egy részét, majd elindulnék egy Föld körüli útra. Mindenhol annyi ideig maradnék,amíg csak a kedvem tartja... Mikor már hazavágynék,akkor vennék egy házat valami szép helyen. Természetesen jutna olyan helyekre is a pénzből,ahol nagy szükség van rá. Sok a beteg és elhagyott, otthon nélküli ember....

2. Rossz szokásom?

-Hm, most melyiket mondjam? Szeretem halogatni a dolgokat, és nehezen döntök. Vagy mégsem? :))


3. Koffein?

-Már csak napi egy,reggelente egy bögre tejeskávé. Anélkül életképtelen vagyok! :)

4. Színeim?

- Narancssárga,terrakotta, zöld .

5. Mi van most rajtam?

- Farmer és póló.

6. Háziállat?

- Egy kutyus,aki az első számú kedvenc, családtag. Rögtön utána következik három cica - egy haladó és két kezdő kandúr.És most átmeneti szálláson van nálunk egy csigusz is.Egy téli karalábévásárlás alkalmával hoztam őt haza véletlenül. Azóta szépen megnőtt, tavasszal tervezzük visszaengedni a természetbe. De ezt azért még átgondolom addig... :))

7. 10 év múlva hol látom magam?

- Egy szép, fehér homokos tengerparton ülünk a férjemmel, lógatjuk a lábunkat a vízbe, és közben hideg koktélt iszogatunk... (na jó, álmodozni lehet,nem igaz?).

8. Legutóbbi nagyon jó élményem?

- Nemrégiben egy addig számomra teljesen ismeretlen házaspár engedett be a magánéletébe, és tette mindezt segítő szándékkal és önzetlenül. Manapság,amikor az emberek leginkább csak magukra zárják az ajtót, és bezárkóznak a saját világukba, ez nagyon nagy dolog. Köszönöm itt is, Maddi.


Szeretném továbbítani ezt a 8 kérdést azok felé, akikre én is kíváncsi vagyok. Várom a válaszokat:

Vikitől , Alchritól, Thrinitől és Bellytől.

2 megjegyzés:

Viki írta...

Szemi! húúúú ez ám az igazi kínvallatás. Most aztán mindent be kell vallanom :)
Köszönöm, hogy rám is gondoltál. Ígérem, hogy nagyon őszinte leszek, csak meg ne bánjam :)))) (soha sem bánok meg semmit) :))

Thrini írta...

Készülnek a válaszok :)