2009. november 8., vasárnap

Gombával és sajttal töltött karaj




A karajszeleteket jó vékonyra kiklopfoltam, sóztam,csipetnyi frissen őrölt borssal megszórtam.Elkészítettem a tölteléket:

Olajon 1 fej apróra vágott hagymát megdinszteltem.A felkockázott sampion gombákat rádobtam,sóztam,borsoztam,pici pirospaprikával is meghintettem. Egy kevés vizet öntöttem alá, és készre pároltam.Mikor elkészült,elfőztem a levét , és zsírjára pirítottam,majd belekevertem egy kis csokor apróra vágott petrezselyemzöldet.
A hússzeleteket kiterítettem, ráhalmoztam 1-2 kanálnyi tölteléket,és egy vékony szelet trappista sajtot.Feltekertem és hústűvel összetűztem.
Lisztbe,felvert tojásba,majd zsemlemorzsába forgattam. Egy lábasban olajat forrósítottam,és beleraktam a húsokat.Egyik oldalát fedő alatt,a másikat már fedő nélkül készre sütöttem.

Petrezselymes rizzsel és sült krumplival tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: